«Γράφημα…χρόνου»
«Γράφημα…χρόνου»
Το Χρονογράφημα της Κυριακής του Πάσχα (8/4/2018), του Νίκου Ανδρείου
Ο "νεκρός" μας δεν είναι πια ΝΕΚΡΟΣ, ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ! Εμείς;
Για ακόμα μία φορά «πραγματώθηκε», «τελέσθηκε» και Φώτισε τις πιο μύχιες προσδοκίες μας για το επέκεινα! Η Ανάστασή Του, είναι πλέον γεγονός εντός της χρονικότητας του Άχρονου Χρόνου που ζούμε και υπάρχουμε, που αναπνέουμε και εκπνέουμε - μεταφορικά και κυριολεκτικά -, που βιώνουμε συχνά αβίωτα - εν τη ουσία - στη ζωή μας.
Άπειρες λέξεις θα γραφούν – περιγράφοντας το μη προσλαμβανόμενο - , αμέτρητες ευχές θα εκφραστούν - ειλικρινά ή τυπικά, υποκριτικά ή ανυπόκριτα, εν «θερμώ» ή εν «ουδετερότητη»-, πλειάδα ομιλιών ή συζητήσεων θα εκστομισθούν - συχνά ανερυθρίαστα και από εκείνους που μηδέποτε θα έπρεπε να ομιλούν για το ΓΕΓΟΝΟΣ -. Όπως και να έχει…, ο "νεκρός" μας δεν είναι πια ΝΕΚΡΟΣ, ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!
Αν προσπαθήσεις να αποσυνδέσεις την Ανάστασή Του από την προδοσία (βλ. Ιούδα), το Θείο Πάθος και το Σταυρικό Θάνατο, καθώς και όλη την προτεραία χρονική περίοδο του Ιησού - από σαρκώσεώς Του - σφάλεις ανεπανόρθωτα! Ανεξάρτητα από το αν είσαι πιστός ή άπιστος, ένθεος ή άθεος, μυστικός ή φανερός μαθητής Του. Και αυτό γιατί, απλά ή δέχεσαι ότι υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο ή το/Τον απορρίπτεις συλλήβδην. Στην ανωτέρω "εγγραφή" μου θα μπορούσε κάποιος να αντιτάξει πολλά, τα "πολλά" όμως θα γίνονταν «καπνός» μόνο με μία λέξη : ΠΙΣΤΗ!
Ακόμα και αν, μόνο, ένας άνθρωπος πίστευε σε Αυτόν, αυτόματα τούτη η πίστη θα αφορούσε όλη την ανθρωπότητα, απʾ αρχής κόσμου έως τη συντέλεια του - όποτε και αν συμβεί -. Και αυτό γιατί την ίδια στιγμή που είμαστε ένα απειροελάχιστο «στοιχείο» του Σύμπαντος, είμαστε ταυτόχρονα και όλο το Σύμπαν. Πόσο μάλλον, που ο Αναστημένος μας Χριστός έγινε πιστευτός από τρισεκατομμύρια "μάρτυρες" της πίστης τους σε Αυτόν. Οι πολλοί Τον ομολόγησαν με τη ζωή τους, οι «εκλεκτότεροι» με το αίμα τους!
Κανείς δεν πεθαίνει για "κάτι" που δεν πιστεύει και αφού το πιστεύει υπάρχει!!!
Εσείς;
Όποια και αν είναι η απάντηση ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Πίνακας: El Greco, "The Resurrection" (1596-1600), Oil on canvas (Museo del Prado, Madrid)